سیلیس تصفیه آب, خرید سیلیس, خرید و فروش آنتراسیت, سیلیس استخر, فیلتراسیون آب

فروش سیلیس تصفیه آب

فروش سیلیس تصفیه آب

فهرست مطالب

فروش سیلیس تصفیه آب

فروش سیلیس تصفیه آب – با توجه به مشکلاتی که در آب کشور ایران و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس وجود دارد نیاز به فیلتراسیون آب برای سلامتی انسان بسیار ضروری است و البه این فرایند در صنایع مواد غذایی و تولیدات نوشیدنی های خوراکی بیشتر احساس می شود و بعد از بحران آبی که در سالهای گذشته متوجه کشور بوده است پای تصفیه آبهای خانگی هم به خانه ها باز شده که مسلماً استفاده از این عنصر گرانبها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

فروش سیلیس تصفیه آب

فرایند تصفیه آب توسط سیلیس

ذرات ریز سیلیس می توانند در آب فرآیند شما ریشه کنند، زیرا قبل از رسیدن به تاسیسات شما روی سنگ ها و مواد معدنی موجود در زمین جریان می یابد. این ذرات کریستالی می توانند در درازمدت اثرات نامطلوب قابل توجهی بر ماشین آلات شما داشته باشند، که یکی از دلایلی است که حذف آنها بخشی ضروری از طرح تصفیه آب است. در برخی از دیگ‌ها، تنها ۱ میلی‌متر تجمع سیلیس می‌تواند مصرف سوخت را بین ۲ تا ۵ درصد افزایش دهد.

 

فروش سیلیس تصفیه آب

 

تاثیر نوع فیلتراسیون در صرفه جویی تصفیه آب

شما به روش های قابل اعتمادی برای تصفیه سیلیس نیاز دارید که می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، تجهیزات شما را در شرایط خوبی نگه دارد و نیازهای تعمیر و نگهداری را کاهش دهد. ما سیلیس را در تصفیه آب بررسی می‌کنیم و روش‌هایی را که خدمات حرفه‌ای تصفیه آب برای پاکسازی آب فرآیند شما از ذرات مضر سیلیس استفاده می‌کنند، بررسی می‌کنیم.

 

فروش سیلیس تصفیه آب

حذف سیلیس از طریق تصفیه آب

آب شما از هر کجا که باشد، سیلیس احتمالاً جزء اصلی است – به ویژه در آب های زیرزمینی. سیلیس می تواند طیف وسیعی از اثرات منفی را ایجاد کند که اقدامات تمیز کردن موثر را از طریق تصفیه آب صنعتی ضروری می کند. بدون آنها، به احتمال زیاد شاهد خراب شدن زودهنگام تجهیزات و از دست دادن عملکرد به دلیل موارد زیر خواهید بود:

  • رسوب غشایی: ذرات سیلیس می توانند در منافذ غشایی در سیستم های اسمز معکوس و نانو فیلتراسیون قرار گیرند. آنها جریان مایعات را از طریق آن غشاء مسدود می کنند و می توانند باعث پارگی زودرس شوند.
  • کاهش راندمان گرمایش و سرمایش: هنگامی که رسوبات سیلیس از آب رسوب می کنند و روی سطح انتقال حرارت تجهیزات متمرکز می شوند، رسوبات رسوب در کنار تجهیزات ایجاد می شود. مقیاس عایق خوبی است که کارایی مکانیسم انتقال حرارت و عملکرد تجهیزات را کاهش می دهد. همچنین می تواند از بین برود و قطعاتی ایجاد کند که جریان آب را قطع کند.
  • اثرات روی محدوده فشار: این رسوبات و قطعات می توانند بر توانایی سیستم برای کار در محدوده فشار بهینه تأثیر بگذارند.

 

 

فروش سیلیس تصفیه آب

 

نحوه حذف سیلیس از آب دیگ بخار

مراحل بالقوه برای تصفیه آب فرآیند صنعتی شامل برج خنک کننده، دیگ بخار یا آب دمنده است. روش های خاصی که برای حذف سیلیس از آب استفاده می شود به شکل سیلیس موجود بستگی دارد. سه نوع اصلی سیلیکا که در آب پیدا خواهید کرد عبارتند از سیلیس دانه ای، سیلیس کلوئیدی و سیلیس واکنشی که بر اساس اندازه ذرات آنها متمایز می شوند. روش‌های درمانی موجود از مکانیسم‌هایی استفاده می‌کنند که به روش‌های مختلف به مولکول‌ها یا ذرات متصل می‌شوند، بنابراین باید از نوع مناسب برای نوع سیلیس موجود استفاده کنید.

 

02 Colloidal silica and Reactive silica in Water RE 1
سیلیس کلوئیدی سیلیس گرانول

یکی از انواع سیلیس که بیشتر در آب دیگ یافت می شود، سیلیس دانه ای است که از ذرات نسبتاً بزرگی ساخته شده است. خوشبختانه، اندازه بزرگ ذرات باعث می شود که آنها را نسبتاً آسان تر درمان و از طریق فرآیندهای جداسازی فیزیکی و شیمیایی حذف کنند.رایج ترین و موثرترین روش برای حذف سیلیس دانه ای از آب دیگ، نرم کردن آهک است. این فرآیند شامل افزودن آهک، همچنین به عنوان هیدروکسید کلسیم، به آب است.

 

فروش سیلیس تصفیه آب

نقش آهک در تصفیه آب چیست؟

آهک مانند یک نرم کننده آب برای سیلیس عمل می کند و باعث می شود کلسیم و منیزیم – ذرات که باعث سختی می شوند – رسوب کنند. همانطور که انجام می دهند، توده های بزرگی به نام لخته تشکیل می دهند که به هم می چسبند و در ته دیگ می نشینند. این فرآیند بسیاری از مولکول‌های آلی و معدنی موجود در آب از جمله سیلیس را به دام می‌اندازد و باعث می‌شود آنها به ته آب فرو بروند. سپس می‌توانید ذرات جمع‌آوری‌شده را حذف کنید و آب تمیزی را باقی بگذارید که رسوب تشکیل نمی‌دهد یا باعث ساییدگی و پارگی بیش از حد دیگ شما نمی‌شود.

 

 

 

فروش سیلیس تصفیه آب

آنتراسیت چگونه آب را تصفیه می کند؟

سیلز گفت که زغال سنگ آنتراسیت به عنوان یک اسفنج عمل می کند و ذرات ریز را جذب می کند. سیلز گفت: «ذرات بسیار کوچکتر از آن هستند که فیلتر شوند. آنها برای مستقر شدن در حوضه‌های رسوب‌گذاری خیلی کوچک هستند. بنابراین، کاری که ما به عنوان عملگر انجام می دهیم، ذرات کوچک را به ذرات بزرگ تبدیل می کنیم.

 

فروش سیلیس تصفیه آب

آیا می توان از آنتراسیت برای تصفیه آب استفاده کرد؟

استفاده از آنتراسیت در تصفیه و تصفیه آب
آنتراسیت یک فیلتر عالی برای شفاف سازی آب در مصارف آشامیدنی یا صنعتی است، هنگامی که در ترکیب با ماسه های فیلتر کننده استفاده می شود.

 

 

 

سیلیس کلوئیدی چیست؟

سیلیس کلوئیدی بسیار ریزتر از سیلیس دانه ای است. به دلیل ظرافت آنها، ذرات بدون رسوب در آب دیگ پراکنده می شوند و چیزی به نام کلوئید را تشکیل می دهند. حذف این ذرات سخت تر است، به خصوص اگر آب حاوی ذرات معلق دیگری باشد.

 

 

در زیر برخی از بهترین راه های درمان سیلیس کلوئیدی آورده شده است:

  • Clarification از تجهیزات تخصصی برای حذف جامدات معلق بزرگتر از آب استفاده می کند. هنگامی که ذرات معلق بزرگتر از بین رفتند، ذرات کلوئیدی اغلب می توانند به هم بچسبند و توده هایی ایجاد کنند که جرم کافی برای رسوب کردن دارند.
  • لخته سازی: لخته سازی شامل افزودن یک منعقد کننده شیمیایی به آب است که باعث می شود ذرات توده هایی از مواد یا لخته ها تشکیل دهند که می توانند راحت تر رسوب کنند.
  • اولترافیلتراسیون (UF): اولترافیلتراسیون به طور کلی از یک فیلتر انعطاف پذیر با منافذ ریز استفاده می کند که اغلب فقط کسری کوچک از یک میکرومتر قطر دارد. منافذ موجود در این فیلتر آب سیلیس به اندازه ای کوچک هستند که ذرات سیلیس کلوئیدی بسیار ریز را از آب حذف می کند.

 

سیلیس واکنشی چیست؟

سیلیس واکنشی اغلب به رویکرد متفاوتی نیاز دارد. این نوع سیلیس که به عنوان سیلیس یونی نیز شناخته می شود، از ذرات بسیار ریز تشکیل شده است که برای حذف با نرم شدن آهک بسیار کوچک هستند. این سیلیس اسید ضعیفی تشکیل می دهد و ذرات یونیزه شده آن دارای بار منفی هستند.ماهیت یونی سیلیس واکنش پذیر باعث می شود که ذرات با تکنیک های تبادل یونی نسبتاً آسان حذف شوند. با این حال، اجرای این روش می تواند پیچیده باشد، زیرا رزین های مورد استفاده در این نوع تبادل یونی برای بازسازی چالش برانگیز هستند و نیاز به استفاده از پایه های قوی و خطرناک دارند.

 

 

 

کاربرد سیلیس در تصفیه آب چیست؟

ماسه سیلیس چه کاربردهایی در تصفیه آب … یکی از کاربردهای مهم ماسه سیلیس در تصفیه آب آشامیدنی است. آب آشامیدنی سالم و با کیفیت برای سلامت عمومی ضروری است. با استفاده از شن و ماسه سیلیس به عنوان یک محیط فیلتر، می توان آلاینده های مختلف مانند ذرات جامد، مواد آلی و میکروارگانیسم ها را حذف یا کاهش داد.

 

 

چگونه می توان سیلیس را از آب حذف کرد؟

حذف سیلیس از آب صنعتی – رایج ترین و موثرترین روش برای حذف سیلیس دانه ای از آب دیگ، نرم کردن آهک است. این فرآیند شامل افزودن آهک، همچنین به عنوان هیدروکسید کلسیم، به آب است. آهک مانند یک نرم کننده آب برای سیلیس عمل می کند و باعث می شود کلسیم و منیزیم – ذرات که باعث سختی می شوند – رسوب کنند.

 

 

 

چگونه سیلیس را در آب بدست آوریم؟

با عبور آب از زمین، سیلیس سنگ ها و مواد معدنی را حل می کند. به همین دلیل، بیشتر – اگر نه همه – منابع آب حاوی مقداری سیلیس محلول هستند. همچنین در غذاهای خاصی مانند جو، برنج، توت فرنگی و غیره یافت می شود.

 

 

 

چه مقدار سیلیس در آب بی خطر است؟

بر اساس داده های تجزیه و تحلیل شده برای آب Longview، هیچ اثر نامطلوبی بر سلامتی از سیلیس انتظار نمی رود، حتی در حداکثر غلظت اندازه گیری شده. حداکثر غلظت سیلیس در آب معادل ۹.۲ میلی گرم سیلیس در هر ۱۰۰ گرم (حدود ۳.۵ اونس) آب است که کمتر از مقدار موجود در میوه های خشک و غلات صبحانه است.

 

 

 

چه مقدار سیلیس باید در آب باشد؟

بیشتر آب حاوی مقدار زیادی سیلیکون و مشتقات آن، سیلیس (SiO2) یا سیلیکات (SiO4 – و SiO32–) است. غلظت سیلیس در آب معمولا کمتر از ۳۰ میلی گرم در لیتر است، اگرچه غلظت های بالاتر از ۱۰۰ میلی گرم در لیتر غیر معمول نیست. سیلیس موجود در آب می تواند مشکلات قابل توجهی برای تصفیه آب صنعتی ایجاد کند.

 

 

آیا سیلیس در آب سمی است؟

سیلیس کریستالی در هوا و آمپر; آب و اثرات سلامتی … سیلیس کریستالی هنگام استنشاق برای انسان سمی است زیرا به بافت های ریه آسیب می رساند. سیلیس کریستالی در سایر مکان‌های محیط مانند آب‌های سطحی یا زیرزمینی، برای سلامت انسان نگران کننده نیست زیرا از این منابع تنفس نمی‌شود.

 

 

 

چگونه سیلیس را در آب آزمایش کنیم؟

سیلیس کل را می توان با انجام تجزیه و تحلیل با استفاده از روش جذب اتمی الکتروگرمایی (روش های استاندارد ۳۱۱۳B)، روش طیف سنجی جرمی پلاسمای جفت شده القایی (روش های استاندارد ۳۱۲۵) یا روش های پلاسمای جفت القایی ۳۱ و روش های ۳۱۲۰ (روش های پلاسمای جفت شده القایی) تعیین کرد.

 

 

 

آیا سیلیس در تمام آب وجود دارد؟

تمام منابع آب طبیعی حاوی مقداری سیلیس محلول هستند و بیشتر آنها حاوی سیلیس معلق یا کلوئیدی هستند. در محلول بسته به مقدار pH می تواند به صورت اسید سیلیسیک یا یون سیلیکات وجود داشته باشد.

 

 

 

 

سیلیس محلول در آب چقدر است؟

حلالیت کمی تحت تأثیر pH بین مقادیر ۱ و ۹ قرار می گیرد، اما در pH بالای ۹ به سرعت افزایش می یابد. بر اساس این کار و آزمایش های تکمیلی، ادبیات زمین شناسی در مورد حلالیت در دمای پایین سیلیس بررسی شده و کاربردهای مختلف زمین شناسی مورد بررسی قرار گرفته است. پیشنهادی.

 

 

 

چرا سیلیس در آب نامحلول است؟

SiO2 دارای ساختار شبکه پلیمری است. در این ساختار پیوندهای کووالانسی جهت دار در سراسر شبکه وجود دارد. به دلیل این ساختار، مولکول غیر قطبی است. از این رو در آب نامحلول است.

 

 

 

سیلیس کل در آب چیست؟

محتوای سیلیس آبهای طبیعی معمولاً در محدوده ۵ تا ۲۵ میلی گرم در لیتر است، اگرچه غلظت بیش از ۱۰۰ میلی گرم در لیتر در برخی مناطق رخ می دهد. ۵.۳ غلظت سیلیس در برخی از تاسیسات صنعتی مانند تولید بخار و سیستم های آب خنک کننده یک نکته مهم است.

 

 

 

آیا سیلیس در آب لوله کشی وجود دارد؟

سیلیس می تواند در منابع آب به دو شکل اصلی وجود داشته باشد. اولین مورد از آنها “سیلیس واکنشی” است. سیلیس واکنش پذیر به عنوان یون بی سیلیکات در آب حل می شود و آن را به یک اسید بسیار ضعیف تبدیل می کند. این نوع سیلیس را می توان با استفاده از رزین های تبادل یونی تخصصی حذف کرد زیرا سیلیس حل شده است.

 

 

 

مواد معدنی موجود در آب سیلیس چیست؟

محتوای سیلیس در آبهای طبیعی معمولاً در محدوده ۵ تا ۲۵ میلی گرم در لیتر است، اگرچه غلظت بیش از ۱۰۰ میلی گرم در لیتر در برخی مناطق رخ می دهد. سیلیکات ها ترکیباتی هستند که حاوی سیلیکون و اکسیژن در ترکیب با فلزاتی مانند آلومینیوم، کلسیم، منیزیم، آهن، پتاسیم، سدیم و غیره هستند.

 

 

لینک های مرتبط:

 

 

 

برای خرید و فروش سیلیس تصفیه آب چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.

 

اطلاعات تماس:

  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

 

 

 

۵/۵ - (۲ امتیاز)