آنتراسیت, آنتراسیت و زغال سنگ چیست, خرید و فروش آنتراسیت, زغال سنگ, قیمت آنتراسیت

خرید آنتراسیت در ایران

خرید آنتراسیت در ایران

خرید آنتراسیت در ایران

خرید آنتراسیت در ایران -آنتراسیت با نام های دیگری مانند زغال سنگ سخت، زغال سنگ سیاه یا الماس سیاه نیز شناخته می شود و از کلمه یونانی آنتراسیت به معنای “شبیه زغال سنگ” گرفته شده است. کمترین مقدار آب و ترکیبات فرار و بیشترین میزان کربن را در بین انواع زغال سنگ دارد. به همین دلیل یکی از بهترین گریدهای زغال سنگ با سختی بالا محسوب می شود.

 

معادلات شیمیایی آنتراسیت

میزان کربن موجود در آنتراسیت بین ۸۶ تا ۹۸ درصد است. آنتراسیت به سختی مشتعل می شود و دارای شعله آبی، کوتاه و بدون دود است. تولید سالانه آن در کشورهایی مانند چین، روسیه، اوکراین، کره شمالی و آفریقای جنوبی حدود ۷۰۰ میلیون تن است.آنتراسیت یکی از قدیمی ترین ترکیبات تشکیل شده در زمین است که تحت فشار و گرمای زیاد در اعماق زمین و طی سالیان متمادی به وجود آمده است.

 

خرید آنتراسیت در ایران

آنتراسیت تمیزترین زغال سنگ قابل احتراق است

آنتراسیت به عنوان تمیزترین زغال سنگ قابل احتراق در جهان در نظر گرفته می شود زیرا در حین سوزاندن حرارت بالا دود بسیار کمی تولید می کند.تفاوت کربن اکتیو و آنتراسیت برای تصفیه آب در این است که با شستشوی معکوس در فیلترها نمی توان کربن اکتیو را تمیز کرد، اما آنتراسیت معمولاً به راحتی در سینک تمیز می شود.

 

 

 

بسته بندی آنتراسیت

آنتراسیت در بسته بندی جامبو بگ به وزن یک تن و یا در بسته بندی های ۲۵، ۴۰، ۵۰ کیلوگرمی بر اساس نیاز مشتریان عرضه می شود. پکیج های جامبو بگ برای سهولت در حمل و نقل مجهز به ۴ بند بوده و علاوه بر لایه بیرونی، یک لایه نایلونی شفاف داخل آن برای جلوگیری از ورود آب و مواد آلاینده تعبیه شده است.

 

 

 

کاربرد اصلی آنتراسیت
  • گرمایش و تولید انرژی
  • تصفیه آب
  • متالورژی به عنوان جایگزینی برای کک

 

از کجا می توانم زغال سنگ آنتراسیت پیدا کنم؟

از نظر زمین شناسی، بزرگترین ذخایر آنتراسیت در جهان در معدن زغال سنگ لاکاوانا در شمال شرقی انسیلوانیا، ایالات متحده در داخل و اطراف اسکرانتون، پنسیلوانیا یافت می شود.

 

 

آیا یافتن آنتراسیت سخت است؟

آنتراسیت | تعریف، آنتراسیت کم فراوان ترین شکل زغال سنگ است. در ایالات متحده بیشتر در شمال شرقی پنسیلوانیا یافت می شود و کمتر از ۲ درصد کل ذخایر زغال سنگ در این کشور را تشکیل می دهد. مقادیر کمتری از آنتراسیت در آفریقای جنوبی، استرالیا، شرق اوکراین، غرب کانادا، چین و سایر کشورها وجود دارد.

 

 

 

چرا آنتراسیت اینقدر ارزشمند است؟

هزینه هر میلیون BTU آن به طور قابل توجهی کمتر از هزینه هر میلیون BTU گاز، نفت، برق، چوب طناب یا گلوله های چوبی است، که آن را به منبع سوخت بسیار مقرون به صرفه تری تبدیل می کند. سوخت آنتراسیت عملاً هیچ دود یا انتشار ذرات تولید نمی کند، که یک مشکل عمده در اجاق های چوب بند ناف و گلوله های چوبی است.

 

 

 

آیا آنتراسیت ارزشمند است؟

زغال سنگ آنتراسیت به دلیل محتوای انرژی بالا و سطوح پایین ناخالصی آن شناخته شده است و اغلب به عنوان سوخت درجه یک در کاربردهای خاص استفاده می شود. به طور کلی، زغال سنگ آنتراسیت یک منبع انرژی مهم است که به دلیل ارزش حرارتی بالا و سطوح پایین ناخالصی برای اهداف مختلف استفاده می شود.

 

 

 

پادشاه زغال سنگ کدام کشور است؟

از میان کشورهایی که زغال سنگ تولید می کنند، چین بیشترین استخراج را دارد، تقریباً نیمی از زغال سنگ جهان، و پس از آن کمتر از ۱۰ درصد توسط هند قرار دارد. چین همچنین بزرگترین مصرف کننده زغال سنگ است. بنابراین، روند بازار بین المللی به سیاست انرژی چین بستگی دارد.

 

 

 

 

یک کیسه ۲۵ کیلوگرمی زغال سنگ چقدر دوام می آورد؟

میزان استفاده از زغال سنگ به عوامل زیادی بستگی دارد. اندازه آتش، تعداد آتش سوزی، اندازه منطقه ای که باید گرم شود و ترجیحات شخصی شما در مورد دمای راحت همه عوامل هستند. به عنوان یک راهنمای کلی، یک کیسه ۲۵ کیلوگرمی ممکن است شما را بین ۴ تا ۸ آتش روشن برساند. .

 

 

 

آیا آنتراسیت در بریتانیا ممنوع می شود؟

زغال سنگ بدون دود (از جمله آنتراسیت) و کنده های خشک شده در کوره ممنوع نیستند. ما توصیه می کنیم: بیضی های بدون دود، سوخت مقرون به صرفه و چند منظوره ای هستند که برای آتش های باز، اجاق های چندگانه سوز، بخاری های اتاق و اجاق ها ایده آل هستند. هر نوع سوخت بدون دود

 

 

 

ماندگاری آنتراسیت چقدر است؟

دیگ بخار، کوره یا اجاق گاز آنتراسیت معمولاً حداقل برای یک روز بدون نیاز به توجه می سوزد. این زمان بسته به دمای بیرون می تواند چندین روز باشد، که اغلب منجر به زمان سوختگی بیش از ۳۲ ساعت در بهار و پاییز می شود.

 

 

 

 

چرا کمبود آنتراسیت وجود دارد؟

کمبود به دلیل امکانات ناکافی حمل و نقل ریلی از ولز جنوبی است. تلاش های بیشتری برای تسکین وضعیت از طریق حمل و نقل از طریق دریا انجام می شود. جناب حق است جنتلمن از کمبود در غرب انگلستان که بسیار نزدیک به ولز جنوبی است آگاه است؟

 

 

 

کک یا آنتراسیت کدام بهتر است؟

در عمل مشخص شده است که برای یک آتش غلیظ کوچک، برای ذوب فلزات یا شیشه در بوته ها، کک سوخت بهتری نسبت به زغال سنگ قیر است، اما نسبت به آنتراسیت برتری ندارد. مخلوطی از کک و زغال سنگ باعث آتش سوزی در زیر دیگ های کوتاه و در کوره های سفالگری می شود، اما نه در دیگ های بلند.

 

 

 

هزینه استخراج ۱ تن زغال سنگ چقدر است؟

میانگین هزینه‌های این شرکت در سال مالی ۲۰۲۱ ۷۴ دلار در هر تن و در سال مالی ۲۰۲۲ ۸۴ دلار در هر تن بود. Whitehaven تنها معدن‌کار زغال‌سنگ NSW نیست که ممکن است هزینه‌های واحد بالای ۱۰۰ دلار در تن را تحمل کند و سطوح گزارش‌شده در سال ۲۰۱۶ را دو برابر کند.

 

 

 

آیا آنتراسیت قابل اشتعال است؟

آنتراسیت در اثر مصرف سمی شناخته نشده است. با این حال، بلع ممکن است باعث انسداد دستگاه گوارش شود. زغال سنگ آنتراسیت در شرایط عادی قابل اشتعال نیست. آب و دی اکسید کربن.

 

 

 

آنتراسیت چقدر طول می کشد تا بسوزد؟

نتایج ممکن است متفاوت باشد، اما میانگین زمان سوختن بین بارها از ۸ تا ۲۴ ساعت متغیر است. این زمان‌های سوختگی ممکن است از میانگین‌ها فراتر رود، بسته به موقعیت، زیرا هر موقعیتی متفاوت است. چند BTU در زغال سنگ آنتراسیت وجود دارد؟ در هر پوند زغال سنگ آنتراسیت حدود ۱۳۵۰۰ BTU وجود دارد.

 

 

 

آیا آنتراسیت می تواند الماس شود؟

به هر حال الماس پدیده ای محدود به زمین نیست. کینگ همچنین اشاره می‌کند که الماس‌هایی در مقیاس نانو در داخل شهاب‌سنگ‌ها پیدا شده است. اما هیچ زغال سنگی در فضای بیرونی وجود ندارد، بنابراین یک بار دیگر این الماس های کوچک احتمالاً توسط کربن خالص تشکیل شده اند. پس نه، معلوم می شود که زغال سنگ را نمی توان به الماس تبدیل کرد.

 

 

 

آیا آنتراسیت گرانتر از زغال سنگ است؟

آیا باید از زغال سنگ قیری یا زغال سنگ آنتراسیت برای فضای باز استفاده کنم … در مقایسه با آنتراسیت سوخت جامد گران تری است، اما زمانی که به عنوان سوخت خانگی استفاده می شود عملکرد قابل توجهی افزایش می یابد. آنتراسیت گرمتر و طولانی تر از زغال سنگ قیری می سوزد، به این معنی که در دراز مدت، مسلماً راه حل مقرون به صرفه تری است.

 

 

 

تقاضا برای آنتراسیت چیست؟

نظرسنجی جدید ۳۶۰ Market Updates، تخمین می‌زند که ارزش بازار استخراج زغال سنگ آنتراسیت در سال ۲۰۲۲، ۳۶۱۵ میلیون دلار بوده و تا سال ۲۰۳۱ با CAGR (نرخ رشد سالانه ترکیبی) ۵.۶ درصد در طول سال ۲۰۲۴، به ۵۲۸۴.۷ میلیون دلار افزایش خواهد یافت.

 

 

 

 

آیا آنتراسیت کمیاب است؟

آنتراسیت | تعریف، آنتراسیت کم فراوان ترین شکل زغال سنگ است. در ایالات متحده بیشتر در شمال شرقی پنسیلوانیا یافت می شود و کمتر از ۲ درصد کل ذخایر زغال سنگ در این کشور را تشکیل می دهد.

 

 

 

 

آیا آنتراسیت گرانتر از زغال سنگ است؟

آیا باید از زغال سنگ قیری یا زغال سنگ آنتراسیت برای فضای باز استفاده کنم … در مقایسه با آنتراسیت سوخت جامد گران تری است، اما زمانی که به عنوان سوخت خانگی استفاده می شود عملکرد قابل توجهی افزایش می یابد. آنتراسیت گرمتر و طولانی تر از زغال سنگ قیری می سوزد، به این معنی که در دراز مدت، مسلماً راه حل مقرون به صرفه تری است.

 

 

 

معایب زغال سنگ آنتراسیت چیست؟

یکی دیگر از معایب جزئی سوزاندن آنتراسیت این است که روشن شدن آن کمی سخت تر از زغال سنگ معمولی است. این به این دلیل است که بسیار متراکم تر است، به این معنی که برای گرفتن نور به دمای بالاتری نیاز دارد. هنگام سوزاندن آنتراسیت در اجاق گازهای چندگانه، همیشه با یک رنده تمیز شروع کنید، زیرا خاکستر می تواند جریان هوا را از پایین مسدود کند.

 

 

چرا از زغال سنگ آنتراسیت در نیروگاه استفاده نمی شود؟

زغال سنگ آنتراسیت به دلیل محتوای فرار کم و دمای اشتعال نسبتاً بالا در استوکرهای پخش کننده استفاده نمی شود. این سوخت همچنین ممکن است در واحدهای زغال سنگ پودر شده (PC-fired) سوزانده شود، اما به دلیل مشکلات اشتعال، این عمل تنها به چند کارخانه در شرق پنسیلوانیا محدود می شود. خرید آنتراسیت در ایران

 

 

برای خرید چه اقدامی کنیم؟

پیشنهاد میشود همیشه و در همه حال با توجه به اینترنتی بودن فرایند خرید حتما با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمتهای روز استعلام لحظه ای دریافت نمائید. ما در هر ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.  

 

خرید آنتراسیت در ایران

اطلاعات تماس:  فرآیند استخراج آنتراسیت
  • تلفن همراه :۰۹۱۸۸۵۱۸۶۲۸
  • تلفن کارخانه : ۰۸۱۳۲۳۱۳۸۶۱
  • ایمیل : sales@hamedanmine.com
  • آدرس : همدان-کیلومتر ۴۵ جاده همدان.ملایر-شهرک صنعتی فاز ۲.

دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ما | سیلیس صادراتی | سیلیس تصفیه آب | معرفی پاسارگاد سیلیس

 

 

لینک های مرتبط:

۵/۵ - (۶ امتیاز)